Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lars`s sitt primera prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hertz HX250 4ohm.
    sound.vision.soul

Type R

Comment

Trukket opp rammma som skal holde kassa på plass.

Grov til passet, med saks som man kan ri på herfra til moss uten skjære seg..

Rivd av baksiden

Ferdig med ramma, mangler svart/grå vinyl på selve kassa..

Sånn ser fargen ut i forhold til bilen

Bilen er møkkete..

Høytaler kabel inne i kassa.

Det ble hakket mere solid enn det jeg hadde tenkt..
      Her er det brukt 2*4mm2 stinger kabel til både + og -.. På bildet er en ferdig med krype strømpe, + kabelen er merket med strips.

til terminal ble det brukt M6 bolt..
      sound.vision.soul

Type R

Comment

blir bra det her
        VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

Lekkert, er jammen digg med slikt stoff, jævla fint..

ser du har "riktig" type drill og, har sanne på jobb, jævla gode og jobbe med!!
          Tor Even -
          Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
          Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
          The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Comment

Fint stoffet ja. comfort suede heter vist. Bare passe litt på hva slags former en skal trekke. Første gangen jeg trekker noe så..

Drillen er fin den. kunne tenkt meg en som orka litt mere. (Det lukter litt rart innimellom ) 26nm er ikke all verden. Men samtidlig er den liten og lett. skulle jeg hatt en dewalt/panasonich f.eks så hadde den kosta 1 1/2 gang så mye og vært dobbelt så stor.. Denne kosta ca 1350kr.
            (2 batterier og lomme lykt fulgte med)
            sound.vision.soul

Type R

Comment

Den her likte jeg.. Kan skru i filler diskanten for og spare selve hjertet fra byggingens hete.. hehe.

Omtrent det har skjedd.. spikka på noe ringer og egentlig ikke gjort mye fornuftig, pga at de diskantene plager meg litt.. hehe. men det blir nok årnings til slutt
              sound.vision.soul

Type R

Comment

plager deg, hvordan da?
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Og sette en diskant som veier 94 gram på stilk i a-stopen er jeg litt i tvil på hvor holdbart er.. Bare det og litt hvordan jeg skal løse det rundt det, sammen med de feste mulighetene jeg har.. Tenkte ut en løsning i sta som jeg skal prøve til helga, så da får jeg se om det kan funke
                  sound.vision.soul

Type R

Comment

stål monterings ringen til diskanten limt til en ring, (laget av bunnen på ei mandarin kasse man tar det man har... ) Så ble dette da test montert og sikta inn, i bilen og limt med smelte lim..

Sånn ble det da seendes ut etterhvert. Venter med og montere de i bilen, til jeg får brukt for de der..

fikk en skjøt foran der, men fant det håpløst og unngå det.

Stål ringer til ML 1600

6mm tykke.
                    sound.vision.soul

Type R

Comment

dette blir bra lars

dette ser da bra ut lars

glerder meg til det blir ferdig

Comment

du får sette inn en slik: http://www.mtx.com/caraudio/products...jackHammer.cfm

Comment

Originally posted by amund007 View Post
                          Hadde den vært godt for noe så...
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

Comment

Er det noen som kan ta og kaste ett sett med utdragnings pinner til en pioneer spiller til Løten? skal ikke være såå vanskelig og legge disse i hanske rommet når man leverer bilen i fra seg..

Og jeg som trodde jeg skulle bli kvitt pioneer spilleren med ROSA lys i kveld
                            sound.vision.soul

Type R

Comment

Du har blitt utsatt for noe sånt du og ja... opplevde det samme for noen få uker siden:P Bilxtra er veldig koselige mennesker

Comment

Det årna seg.. ble litt små frustrert.. slegge og spett som dem sier..

Spillern tapte mot et litt kraftig skrujern og bilen er like fin..

DIN-rammer er lagt for hat for evig og alltid :P

MEN :
                                Mangler sånne vinkler til og skru i cd-spilleren og sånne små skruer..
                                såå det ble ikke ny cd-spiller i helga alikevel.. hehe
                                sound.vision.soul

Type R

Comment

Working...
                                X